PurseForum + Rebecca Minkoff Exclusive Bag Design Collaborat

Your first posts should be in here! Let us get to know you!

PurseForum + Rebecca Minkoff Exclusive Bag Design Collaborat

Postby janbouchra9 » 12 Aug 2017, 09:51

Mulberry Suede Bayswater
Zuid-Florida is een geweldige plek om te wonen. De oceaan omringt ons en de palmbomen zijn eindeloos. Maar de Sunshine staat mist mijn absolute favoriete seizoen, valt. Alles over Fall is geweldig voor mij. De bladeren veranderen in warme tinten rood, oranje en geel, terwijl de lucht helder en koel is, een automatische glimlach op mijn gezicht legt. Het is geweldig om in Florida te leven, maar ik heb wanhopige behoefte aan herfst. Gelukkig hebben we een volgende reis naar NYC en Ohio. Dus het is tijd voor herfstkleuren en kasten om uit te verbergen. Zuid-Florida is vol lichte, opvallende kleuren gedurende de lente en zomer, en terwijl ze meestal het hele jaar door werken, wil ik nog steeds mijn herfstzakken meenemen. Ik hou absoluut van grijs in mijn kledingkast. Toen ik door mijn kast ging, merkte ik op dat er geen grijze tassen waren. WAT? Ik bezit niet veel grijze tassen? Eigenlijk, tenzij ik een stash handtassen verbergen in mijn denkbeeldige kast, ben Dsquared Schoenen Sale ik bijna grijs-tas-minder. En dat is vreemd schokkend voor mij. De jacht op een nieuwe grijze tas Dsquared Shirts begint. U zult in de komende weken veel grijze tassen zien, dus ik verontschuldig me van tevoren voor degenen onder u die niet van grijze tassen houden. Grijze tas optie nummer één, de Mulberry Suede Bayswater met een lichtgrijze krokodil gestempelde afwerking. De Mulberry Bayswater blijft een begeerd ontwerp van Mulberry en in de handtaswereld. De dubbele handgrepen en het eenvoudige doosvormige lichaam geven een stijlvolle en schone vibe. Maar jullie kennen allemaal de Baywater, laten we verder in deze weergave drijven. Suede is altijd moeilijk om schoon te blijven. Maar grijs is een geweldige kleur optie op een suède tas. De hoeken zullen makkelijker dragen, die op sommige zakken eigenlijk een beetje karakter geeft, in plaats van ongekend te kijken. Ik hou van het zien van krokodil gestempeld leer, Yves Saint Laurent maakt het perfect. De grote stempel op deze Bayswater voegt extra dimensie toe. Al met al is dit een geweldig ontwerp, een geweldige versie van het ontwerp, en de prijs komt in minder dan $ 1000. Koop via Net A Porter voor $ 995. Mijn jacht op een nieuwe grijze tas is pas pas begonnen ... P.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!
janbouchra9
Grinder

Return to Welcome!