Perfect Travel Gear- Tumi Tegra-Lite Luggage

Your first posts should be in here! Let us get to know you!

Perfect Travel Gear- Tumi Tegra-Lite Luggage

Postby janbouchra9 » 12 Aug 2017, 10:41

Real Talk met Amanda: Coach.com heeft gewoon een geweldige nieuwe look, maar waarom zijn de meeste merkwebsites zo verschrikkelijk?
De toekomst is voor Coach aangekomen, en in ieder geval voorlopig komt het in de vorm van een glanzende nieuwe website, vol met veel monstergrootte productafbeeldingen en een nieuwe, makkelijker navigatie voor klanten die op zoek zijn naar die perfecte tas. Het is al lang geleden voor het merk, waarvan de e-commerce setup de laatste tijd een beetje stil is geworden in vergelijking met warenhuizen 'sites en andere online retailers, van wie veel Coachtassen dragen. Dit nieuwe, winkelvriendelijke design zet zeker het merk op de goede weg, maar het heeft ons ook verwonderd
 Waarom hebben zo veel ontwerpers zo'n verschrikkelijke websites? Als iemand die een eerlijk deel parada schoenen van haar leven besteedt aan de verschillende online outposten van merken, zowel laag als hoog, kan ik met vertrouwen zeggen dat heel weinig van hen het goed vinden. Sommige van de grootste merken ter wereld maken het ongelooflijk moeilijk om informatie over een bepaald product te vinden, en zelfs wanneer het er is, is het vaak achter de muren van buggy flash graphics, niet-intuïtieve menu's en veel informatie over dingen Zoals de nieuwste reclamecampagnes van het merk, waar de meeste klanten helemaal niet om schelen. Zo mooi als het nieuwe model van het nieuwe seizoen kan zijn, ging ik zeker niet naar de website van een merk om haar te bewonderen. Als u uiteindelijk het stuk vind dat u zoekt, is er geen garantie dat de Afbeeldingen van het zullen nuttig zijn, de informatie over het compleet of de mogelijkheid om het zelfs beschikbaar te kopen. Ik begrijp dat ontwerpers niet alleen een beeld Dsquared Schoenen Heren hebben om vast te houden, maar ze willen ook vasthouden aan een exclusieve lucht die kan zijn Uitdagend om door middel van de onpersoonlijke wereld van online winkelen te behouden. Vereisten voor e-kracht zijn niet de beste manier om de riff-raff te houden, en de meeste merken zouden het goed doen om een ​​pagina van Coach te nemen. De grote, mooie foto's van de nieuwe site maken de producten duur en wenselijk, maar je krijgt ook veel hoeken en een schot van een model die de tas ter referentie houdt. Wie zegt dat het niet praktisch kan zijn? De nieuwe site bevat ook straatstijlbeelden van The Sartorialist, beelden van celebs die Coach vervoeren en de huidige campagnes van het merk, maar geen van die inhoud komt in de weg om klanten gemakkelijk te navigeren naar de producten waaraan ze geïnteresseerd zijn Over hun aankopen. Je voelt je alsof je in de wereld van Coach bent, maar je voelt je niet alsof je daar in de gevangenis zit, nooit terug te keren naar het gewone internet. Balletjes in je rechtbank, iedereen die niet coachen. (Ik kijk naar jou, Louis Vuitton.) In de tussentijd, koop nu de gloednieuwe Coach.com nu.PS Gelieve te overwegen om ons kleine zakliefhebberende team te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers Zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom, of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen u graag!
User avatar
janbouchra9
Grinder
 
Posts: 12
Joined: 19 Jun 2017, 01:41

Return to Welcome!

Who is online

Users browsing this forum: DarcylceT, RohertDot, SportbettingTit, WilliamKnoks and 5 guests

cron